zondag 4 oktober 2009

Druk, intensief en heftig

Hallo Allemaal,

De afgelopen weken waren voor mij druk, intensief en heftig. Ik heb veel gedaan, veel gewerkt, veel op me af gekregen in Hebron had veel activiteiten. Maar inmiddels ben ik (hopelijk) in een iets rustiger vaarwater beland. Ik heb het eigenlijk wel even hard nodig. Wat meer leven en wat minder geleefd worden.

Wat is er afgelopen tijd dan allemaal gebeurd: Nou, dat is teveel om op te noemen. Maandviering, verjaardag Jayo, taart maken voor en met Jayo, overdracht mentorschap Joey, Verslag schrijven over Joey, Relatie met Marijke voor 100% af leren sluiten, Vertrek van collega en intieme vriend Arjan, doop Arjan, gedragsproblematiek bij de kinderen, veel nieuwe collega's, heftige situatie bij Matthias en Anne (goede vrienden van mij hier op het eiland), nadenken over wat ik wil wat betreft kerk op Curacao, worstelingen met mezelf en al dat soort dingen meer.

Wie weet komen er morgen er weer langere verhalen over. Ik hoop het, en anders later deze week. Want ik heb weer paar dagen vrij.

Groetjes Matthijs

4 opmerkingen:

  1. Hoi Matthijs,

    fijn, sat er wat vrije dagen voor je liggen. Ik hoop dat je jouw batterij weer kan opladen.
    Het is best belangrijk om even geen verplichtingen te hebben. Geniet ervan!

    Hartelijke groet, tante Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wow, wat ben je bruin op die foto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet lekker van je vrije dagen en fijn om weer wat van je te lezen!

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Matthijs,

    Leuk dat we met je mee kunnen lez(v)en. Sterkte met alle dingen. We denken aan je.

    Een hartelijke groet van Philip en Marry

    BeantwoordenVerwijderen