maandag 12 oktober 2009

Koud

Toen ik op Curacao kwam had ik nooit verwacht dat ik nog het gevoel van koud zou kennen. Ik heb het hier steeds zou warm gehad. Maar zowaar heb ik de afgelopen dagen een paar keer gehad dat ik wakker werd en dat ik het gewoon koud had. Gek hè.
We gaan hier zo langzamerhand weer richting het regenseizoen. Ik ben benieuwd hoe dat hier zal zijn. Maar het lijkt me ook wel weer wat om hier in Curacao met warme chocolademelk en kaarsjes op de bank te zitten.
Verder geniet ik van het klimaat hier. Voor het klimaat hoef ik echt niet terug naar Nederland.

1 opmerking:

  1. Het is een hele ervaring om te weten dat de zon ALTIJD schijnt, ook als is-tie ACHTER de wolken.
    Wij kunnen hem niet zien, maar dat zegt toch niet alles.HIJ is er altijd.
    In onze hoop, in ons verdriet, in onze pijn.
    We bidden voor je!

    tante Marja.

    BeantwoordenVerwijderen