maandag 12 oktober 2009

Verdriet

Op dit moment ben ik niet zo actief met bloggen enzo. Ik ben erg verdrietig. Dat maakt me wat minder actief in het contact met Nederland.
Ik ben hier naartoe gegaan midden in soort relatie met Marijke. En dat is op zichzelf genomen al best pittig. Maar nu ik hier zit moet ik het steeds meer los gaan laten. Deels omdat God daarover duidelijk spreekt, deels omdat Marijke afstand neemt.
Dus graag jullie gebed hiervoor. Het is voor mij erg verdrietig, verwarrend en moeilijk. Waar kan ik op hopen en waar kan ik op bouwen? Toen Abraham Izaäk moest offeren wist hij dat God bij machte was hem uit de doop op te wekken, en Jezus die zijn leven gaf kon dat doen vanwege de heerlijkheid die voor Hem lag. Maar het is moeilijk om zulke dingen te zien wanneer ik er midden in zit. Dus bid voor mij.

Groetjes Matthijs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten