dinsdag 20 oktober 2009

Vervolg auto ongeluk en ziek

Op dit moment zit ik nog in spanning te wachten op het verdere proces van het auto ongeluk. En dan bedoel ik met name de aansprakelijkheidskwestie. In principe was ik in het gelijk gesteld. Maar de tegenpartij heeft dat ter discussie gesteld en nu is het nog een open vraag wie er in het gelijk wordt gesteld. Ik heb het sterke argument dat ik op een voorrangsweg reed. De tegenpartij heeft het sterke argument dat ik 55 reed waar ik, hoorde ik achteraf, 35 mocht. Dat is best een spannende situatie. Cees is er op dit moment achteraan aan het gaan, en ik ben benieuwd wat er uit komt. Graag jullie gebed voor deze situatie. Het is vrij vervelend.

Verder ben ik op dit moment ziek. Het sleept al 2 weken en het is hardnekkig. Ik ben nu 3 dagen vrij, en ik hoop in deze dagen een beetje bij te komen.

Groetjes Matthijs

1 opmerking:

  1. Hoi Matthijs,

    Ik lees altijd de stukjes die je op je blog zet alleen reageer ik niet altijd.
    Dat wil ik nu wel doen als ik lees over het auto ongeluk en nu de onzekerheid heb je wel wat ondersteuning vanuit hier nodig.
    Ik lees ook dat je nu ziek bent best heftig voor je allemaal.
    Wij wensen jou vanuit Veenendaal heel veel sterkte en beterschap toe.
    Wij zullen voor je bidden.

    Groetjes Elly Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen