dinsdag 7 juli 2009

Matthijs gaat Fietsen

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste, in curacaose begrippen, grote fietstocht gemaakt. Echt groot is het nog niet; ik denk zo'n 25 km. Maar ik ben nog nooit zo kapot geweest na een eindje fietsen. De volgende keer moet ik het wat meer opbouwen en meer ijskoud water meenemen en meer eten. Op gegeven moment vond ik het echt best spannend worden. Ik wist hoe dan ook niet waar ik was, en ik was gewoon misselijk van de zon en de hitte. Nergens is schaduw, en de zon brand keihard. Echt, dat was behoorlijk heftig. Op gegeven moment ben je gewoon bang dat je wegzakt en dat je niet meer overeind komt. Maar ik heb het getrotseerd en ik voel me nu wel heel trots. Maar de volgende keer ga ik het wel anders doen!!

Matthijs

2 opmerkingen:

  1. dat roept wel wat reacties op. klaarblijkelijk is fietsen daar wat anders dan hier en je hebt natuurlijk veeeeel te weinig gefietst om nog een beetje conditie te hebben ;-)
    succes en geniet ervan!!
    Edwin

    BeantwoordenVerwijderen