donderdag 2 juli 2009



Ik ben op dit moment heel erg bezig met mijn taak voor Curaçao. De afgelopen weken heb ik vakantie gehad, en aan de ene kant is dat heerlijk, maar ook heel onbevredigend. Ik ben hier gekomen om Hebron te dienen maar ook om de kerk hier te helpen. Nu heb ik nog maar één zondag gehad en tot nu toe nog maar 2 kerken van binnen gezien maar ik wil heel graag snel helder hebben wat Gods plan voor me is hier op Curaçao. En daarvoor moet je de mensen leren kennen en de cultuur in duiken en de taal leren. En daar kan je niet te lang mee wachten. Ik vond het heerlijk hoor die eerste 1,5 week vakantie, en heb lekkere dingen gedaan en gegeten maar daarvoor ben ik niet hier gekomen. Maar het is zo snel zo makkelijk om gewoon mijn hebronding te doen, en niet te hongerig te zijn naar ‘ revival en transformatie’ ;-) Er is zoveel meer mogelijk. En ik wil eigenlijk meer met die dingen bezig zijn en wat minder vakantie houden. Ook gewoon in de dagen dat ik vrij ben. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt!

Matthijs

1 opmerking:

  1. Ook een gebedspunt voor je achterban! Misschien is het goed om op deze site ook gebedspunten te zetten. Je zal er vast wel meer hebben : )

    Wat de toekomst brengen moge
    Mij geleidt des Heeren hand
    Moedig sla ik dus de ogen,
    naar het onbekende land (voor jou wel heel letterlijk)
    Leer mij volgen zonder vragen,
    Vader wat Gij doet is goed.
    Leer mij slechts het heden dragen
    Met een rustig kalme moed.

    Laat mij niet mijn lot beslissen
    Zo ik mocht, ik durfde niet.
    Ach hoe zou ik mij vergissen,
    als Gij mij de keuze liet.
    Wil mij als een kind behand'len
    dat alleen de weg niet vindt.
    Neem mijn hand in Uwe handen
    en geleid mij als een kind.

    Waar de weg mij brengen moge
    aan des Vaders trouwe hand.
    Loop ik met gesloten ogen,
    naar het onbekende land.

    Groetjes
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen