zondag 13 september 2009

Diepe vriendschappen

God heeft me hier op dit eiland bijzonder gezegend met een aantal hele bijzondere contacten en vriendschappen. Ik kan niet voor een klein beetje omschrijven hoe waardevol en bijzonder deze vriendschappen zijn. Dit wil ik echt doorgeven als dankpunt. Op dit moment ben ik net terug van Matthias en Anne. Ik ben daar geweest samen met Tio Arjan. Met z'n vieren zijn we een heel intiem clubje geworden. Een van verlangen, dorstig naar God en de ontmoetingen bestaan daardoor ook veel uit zingen, bidden en praten over je leven met God. Niet op een manier zoals de ouderling zou doen, maar meer zoals een bouwvakker dat zou doen. Ruw, met een woordkeuze waar je de preekstoel niet mee op komt, maar echt en vol van God.

Verder zijn er nog een paar andere contacten waar ik heel blij mee ben. Of contacten waarvan ik verwacht dat ze heel belangrijk voor me gaan worden. Echt, dank God daarvoor. Dit is zo mooi.

Groetjes Matthijs

1 opmerking:

  1. hoi matthijs
    wat fijn dat het goed met je gaat.
    groetjes van joline

    BeantwoordenVerwijderen