zaterdag 26 december 2009

Nieuwsbrief

Ik heb al heel wat vraag naar mijn nieuwsbrieven gehad. Wanneer gaan die nou komen? Matthijs, die moet je nu echt eens typen!!

Die nieuwsbrieven typen was best wel een lastige klus voor mij. Ik merkte dat de hoge eisen die ik eraan stelde het lastig maakt om te beginnen of ze verder af te maken, en bovendien zat ik helemaal niet met mijn hoofd in Nederland maar op Curacao. Het is dan best lastig om tussen alle dingen die er op je af komen tijd en ruimte in je hoofd te maken voor nieuwsbrieven.

Maar ik wil het wel alsnog gaan proberen. Dus wanneer ik weer een dagdeel vrij heb dan ga ik er eens aan typen en dan kunnen jullie na een half jaar eindelijk gaan genieten van mijn eerste nieuwsbrief.

Groetjes Matthijs

2 opmerkingen:

  1. enne, heb je al een dagdeel vrij gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. naam is: Mama.
    Ik zit altijd te vogelen met de reactie plaatsen. Is me niet zo duidelijk, maar uiteindelijk lukt het toch weer elke keer

    BeantwoordenVerwijderen