woensdag 24 juni 2009

1,5 dag ervaring

dinsdag 23 juni 2009 18:25 (lokale tijd)

Inmiddels heb ik nu zo'n 1,5 dag ervaring. En dan valt er best wel veel te vertellen. Zo in het begin zullen de verhalen best lang worden. Ik hoop dat ik ze snel kan publiceren. Best jammer dat ik niet meteen internet heb. Maar goed, ik zeg altijd maar zo: Wat niet is, kan nog komen.

Hoe gaat het nu?

Op dit moment ben ik best wel moe. Dat tekent sowieso wel een beetje de dag van vandaag. Het is nu in Nederlandse begrippen half 12. Dus mijn bedje roept me wel. Ik ben gisteren laat naar bed gegaan (11 uur) om meteen een beetje mijn jat-leg te doorbreken. En het hielp wel want ik was vanmorgen om 6 uur wakker. Dat is al redelijk laat. Ik verwacht dat ik er na de aanstaande nacht er voor het grootste gedeelte overheen ben.

Aankomst

Ik was met mijn blogbericht van gisteren gebleven bij mijn vliegreis. Dat liep allemaal vrij voorspoedig. De laatste paar uurtjes werd ik het een beetje zat. Maar dat is niet meer dan logisch denk ik. Mijn aankomst was wel grappig. Ik stap het vliegtuig uit en ga naar de bagageband en moet ineens alle spullen meenemen die we met z'n 3en naar de incheckbali op schiphol hebben gebracht. En dat valt niet mee. Ik had daar geen karretje ter beschikking zoals ze dat zo mooi op schiphol hebben, ook niet van die mannetjes die je meteen komen helpen zoals dat in Zuid-Afrika het geval was, ik moest dus in mijn eentje die grote doos van de fiets, de koffer, die gitaar en de erg zware rugtas meenemen. Dat was wel een hele happening.

Matthijs valt in slaap….

2 opmerkingen:

  1. Hé Matthijs,

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Leuk dat je ook filmpjes en foto's hebt gemaakt! Zo blijven we hier goed op de hoogte.
    Ik bid voor je, vriend!

    Lennard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Matthijs,
    Goed om van je te horen! En je ook nog te zien.
    Haske leuk. Ik hoop dat het je inderdaad lukt om je gauw thuis te voelen in je nieuwe 'thuis'.
    We hebben elkaar niet meer gesproken voor die tijd. En zaterdag allebei feest gevierd. Maar ik denk wel veel aan je en we bidden voor je!
    Lieve groeten,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen