dinsdag 2 februari 2010

Turbulent op Hebron

Het leven op Hebron is tubulent en druk. Er zijn veel veranderingen (lees ontwikkelingen), weinig vrijwilligers, intense gebeurtenissen en kwetsbare harten. Dit maakt het werken op Hebron uitdagend, leuk, vermoeiend, ingewikkeld, afhankelijk van God, afwisselend, gespannen, gezellig etc etc.

Er gebeurd gewoon heel veel. En eigenlijk vind ik het gaaf. Maar het vraagt van mij wel veel slaap en veel rust.

Bid voor mij dat ik vol ben van liefde en wijsheid. En dat ik genoeg rust.

Groetjes Matthijs

3 opmerkingen:

  1. Hoi Matthijs,

    Goed om weer even iets van je te lezen. Goed om te lezen dat het werk je enthousiast houd. Ik bid voor je.

    Lennard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MATTHIJS ,HEEL VEEL STERKTE EN RUST EN GEDULD TOEGEWENST BIJ HET MOOIE WERK WAT JE MAG DOEN VOOR DE KINDEREN VAN HEBRON,HOEVEEL VRIJWILLEGERS ZIJN ER OP DIT OGENBLIK,WE HOPEN VOLDOENDE???WIJ BIDDEN VOOR JE EN DE ANDERE WERKERS,ONS HART LIGT OOK BIJ HEBRON,WE KUNNEN ONZE 3 MND OOK NIET VERGETEN,HARTELIJKE GROETEN HERMAN EN LENIE VAN BEESTEN

    BeantwoordenVerwijderen